6 Şubat 2009 Cuma

Kollama Dizisi 39. Bölümden Kareler - Sıcak Sıcak :)

1 yorum:

  1. Dehşet bir bölümdü!
    Çok ama Ço..ok begendim!!

    Orhan Abi bu bölümde çok iyi rol yapmış..
    Rana nın yaptıkları da biraz acımasızca idi..
    Yiğitin o hali beni param parça etti..

    Başında çok ağladım..
    Ama sonuna doğru rahatladım..
    Ama o Halimenin mezarının başındaki ağlamalar.. Resimlerine bakıp ağlaması..

    Tuncerin ölmesi iyi oldu fakat Yiğitin böyle bir yolu seçmesi çok yanlışdı..
    Tunceri silahsız iken öldürdü..
    Eğer bu ortaya çıkarsa FELAKET!!

    Memduh tam vaktinde Yetişti..
    o gelmese Yiğitin durumu ne olurdu bilemiyorum!

    Ranaya da hiç yakıştıramadım!
    Yiğit ve Kirazın da eşleri vefat etti.. ama onlar ortayı vel veleye vermediler ki..
    Özellikle Halimenin mezarı başında yaptıklaırı ço..ok yanlıştı!
    Neymiş efendım? Bebek gibi ağlıyor muş muş..

    Neyse çok uzattım..
    Demek istediğim harika bir bölümdü!!!

    YanıtlaSil